Buffé

Catering av buffé i Göteborg

Som ett tillskott till vår uppskattade catering erbjuder vi ett stort sortiment av kalla bufféer. Detta serveringssätt ligger verkligen i tiden och som kan användas för alla möjliga tillfällen; privata tillställningar, företagsevent, konferens, företagsfester samt många fler. Vi skräddarsyr gärna den önskade buffén efter bjudning, tema och önskemål. Catering av buffé sker främst inom Göteborg men går även bra utanför.

Buffé anpassad efter dina önskemål

Våra bufféer serveras på svarta engångsfat, men för en kostnad på 6kr/kuvert extra kan man få allt upplagt på silverfat. Ni kan även köpa uppläggningsbestick av oss för en kostnad av 50kr. Har du vackert porslin hemma du önskar använda? Det går jättebra att få maten upplagd på det, vi anpassar oss efter dina önskemål. Om lapp/etikett önskas om på vad som är på faten ordnar vi detta till en kostnad av 30kr. Minsta antalet personer för en buffé är 15 personer. Vi levererar mat för 650kr vardagar, 1000kr lördagar.

Vi erbjuder även möjligheten till Family Sharing, ett trevligt och socialt alternativ till buffé (kostar extra 6kr/kuvert). Med detta alternativ serveras maten på mindre fat direkt på bordet varpå gästerna serverar sig själva sittandes. Vi räknar 5-8 personer/fat.

Buffé med allt från Crosskitchen till Vegan

Här nedan finner du några av våra mest omtyckta bufféer. Njut av grillade vårprimörer när de är som bäst i vår Vårbuffé, upptäck kombinationen av härliga smaker från olika länder i Crosskitchen Europa, eller servera glutenfri Veganskbuffé. Det är vår stolthet att kunna presentera något för alla smaker och alla arrangemang. Är det något du undrar? Tveka inte att kontakta oss, vi svarar mer än gärna på dina funderingar.

Få mat värd att njuta av – kontakta oss idag.

Hittat något som låter gott?

Använd vårt beställningsformulär för att göra en beställning direkt online

Gör en beställningKontakta oss

Våra menyer