Bröllop

Bröllopscatering Göteborg

Här nedan finner du olika förslag på bröllopsmiddagar.

Vi kör ut bröllopsmiddagar och även bufféer till bröllop inom Göteborg med omnejd. Vi har levererat bröllopsmiddagar över hela Göteborg i decennier med lyckat resultat.

Bröllopsbuffé catering

Det finns förslag under förrätt eller nedan till bröllopsbufféerna. Ett passande varmt tillbehör som potatisgratäng till bufféen är alltid trevligt

Family sharing: Alternativ till buffé kan vara att ha faten på bordet, mindre fat 5-8 personer/fat, gästerna serverar sig själva. Trevligt och socialt.

Bröllopsmeny catering

Bröllopstårta går att ordna.
Kaffe: 15 kr/person
Helhetslösning med porslin: 44 kr/person
Linnedukar: 25 kr/kuvert
Mingel, snittar, canapéer till champagnen finns under flik med samma namn. Eller varför inte låta oss komma med ett brudskål mingelförslag som passar säsong och blivande par.
Provsmakning: vi gör upp provsmakningsmeny för avhämtning efter avtalad tid, vi tar full potions betalning av meny för provsmakning.
Nattamat, se nederst.

Vad kan jag förvänta mig av Catering Bröllop från GBG Restaurangskola?

På GBG Restaurangskola erbjuder vi enastående Catering Bröllop som är utformad för att skapa en oförglömlig upplevelse på din stora dag. Vår erfaren personal arbetar noggrant för att tillhandahålla förstklassiga menyer som speglar dina smaker och preferenser. Våra professionella kockar skapar läckra maträtter som kommer att förtjusa dina gäster.

Vilken typ av meny kan jag förvänta mig för Catering Bröllop från GBG Restaurangskola?

Våra Catering Bröllop menyer varierar mycket och kan skräddarsys enligt dina önskemål. Vi kan erbjuda allt från klassiska svenska rätter till modern internationell mat. Oavsett vad du väljer, strävar vi efter att erbjuda en meny som är lika unik som ditt bröllop.

Hur mycket kostar Catering Bröllop Pris på GBG Restaurangskola?

Catering Bröllop Pris varierar beroende på många faktorer, inklusive antalet gäster, typ av meny och eventuella extra tjänster. Vårt team på GBG Restaurangskola kan ge en detaljerad offert baserad på dina specifika behov och önskemål.

Erbjuder ni Catering bröllop i Göteborg?

Ja, vi på GBG Restaurangskola är stolta över att erbjuda Catering bröllop i Göteborg. Vår bröllopscatering service i Göteborg är känd för sin överlägsna kvalitet och exceptionella kundservice.

Hur skiljer sig er bröllopscatering från andra cateringföretag i Göteborg?

Som ledande företag inom bröllop catering i Göteborg, sätter GBG Restaurangskola alltid kunden först. Vi arbetar tätt med varje par för att skapa en skräddarsydd bröllopsmeny som uppfyller deras unika önskemål. Dessutom utbildar vi våra kockar och serveringspersonal till att leverera en oöverträffad service och kvalitet.

Hittat något som låter gott?

Använd vårt beställningsformulär för att göra en beställning direkt online

Gör en beställningKontakta oss

Våra menyer