Julbord

Julbord catering Göteborg

Nu är det dags, årets julbordsförslag är här.

Vi utgår som vanligt att tillverka julborden från grunden med noggrant utvalda råvaror.

Julgodis (pris enligt överenskommelse).

12% moms tillkommer

Upplev magin med Julbord Catering i Göteborg

När julens klockor börjar klämta och snön faller mjukt över Göteborgs gator, vet vi alla att det är dags för en av de mest älskade traditionerna - julbordet. Men varför stanna vid tradition när du kan lyfta upplevelsen till nya höjder? Med Julbord Catering Göteborg från Göteborgs Restaurangskola får du en oförglömlig festmåltid levererad direkt till din dörr. Det går självklart att få julbord med vegetariska och veganska alternativ. Oavsett om du planerar en intim sammankomst med familjen eller en storslagen fest för hela företaget, har vi det perfekta julbordet för dig.

Catering Julmat Göteborg - En smakrik upplevelse

Julen handlar om att dela, och vad kan vara bättre att dela än en utsökt måltid? Med vårt julmat catering-erbjudande får du traditionella svenska julrätter med en modern twist. Varje rätt är noggrant förberedd med de bästa råvarorna, och vi ser till att varje catering julmat-beställning är skräddarsydd för att passa dina behov. Så varför inte catera julmat och göra din julmiddag extra speciell?

Catering Julbuffe - En fest för alla sinnen

För de som önskar en mer varierad måltid erbjuder vi vår julbuffe catering. En blandning av traditionella och nya rätter, vår julbuffe är perfekt för de som vill ha lite av allt. Och det bästa? Du behöver inte lyfta ett finger. Vi tar hand om allt, från förberedelser till leverans.

Jultallrik Catering Göteborg - Tradition möter innovation

För de som föredrar en mer personlig touch erbjuder vi vår jultallrik catering. Välj bland våra olika alternativ, från den traditionella jultallrik Göteborg till våra mer exklusiva erbjudanden. Och om du vill beställa jultallrik för en speciell tillställning, är vi här för att hjälpa till. Med vår jultallrikar catering garanterar vi en julmiddag som kommer att bli ihågkommen.

God Jul önskar vi på Göteborgs Restaurangskola!

Vad erbjuder Julbord Catering Göteborg från Göteborgs Restaurangskola?

Vi erbjuder en rad olika julbordstjänster, inklusive catering av julbord, julbuffé, jultallrik och mycket mer. Vårt team av professionella kockar förbereder varje måltid med de finaste råvarorna för att garantera en oförglömlig upplevelse.

Kan jag beställa catering julmat i Göteborg för mitt företag?

Absolut! Oavsett om du planerar en liten sammankomst eller en stor företagsfest, kan vi skräddarsy ett erbjudande som passar dina behov.

Hur fungerar er jultallrik catering i Göteborg?

Vår jultallrik catering erbjuder en personlig touch till din julmiddag. Du kan välja bland olika alternativ och vi ser till att leverera en skräddarsydd upplevelse direkt till din dörr.

Hittat något som låter gott?

Använd vårt beställningsformulär för att göra en beställning direkt online

Gör en beställningKontakta oss

Våra menyer