Utkörning av mat & lunch direkt till er

Beställning och utkörning av mat & lunch i Göteborg

Om du planerar en tillställning och vill beställa god mat inklusive utkörning, erbjuder vi på Göteborgs Restaurangskola AB utkörning av mat till ert kalas, event, fest, lunch eller dylikt inom Göteborg till en kostnad av 650kr på vardagar och 1000kr på lördagar. Vi levererar också utanför Göteborg mot extra kostnad. Vid beställning till Göteborgs skärgård (Björkö, Höno osv), sker leverans främst till lilla Varholmens färjeläge, vi levererar hela vägen ifall tid finnes dock mot en högre avgift. Tveka inte att höra efter. Till södra skärgården levereras mat till saltholmen.

Varm mat levereras i värmeboxar eller enligt överenskommelse. Kall mat levereras i pappbackar.
Vi ordnar också med hämtning dagen efter eller enligt överenskommelse. Kostnad för hämtning är 650kr (vardagar) inom Göteborg (1000kr lördagar, 1500kr söndagar efter överenskommelse då vi har stängt på söndagar). Ni kan givetvis också lämna själva.
Ifall ni bokat porslin och linne går det naturligtvis bra att hämta detta dagen innan eller vad som passar.

Vi ser fram emot er beställning!

(Om ni beställer utkörning av mat eller lunch som företag läs mer under sidan leverans för mer info)

Beställningsvillkor

• Minimiantalet vid catering för företag är 15 personer/rätt (vid julbord och grillning gäller 20 personer).
  • Vi vill ha beställningen fyra vardagar innan för att kunna garantera leverans, ni kan korrigera er beställning fram till fyra dagar innan med antal allergier mm.
 Vid avbokning senare än fyra dagar debiteras 50%, vid avbokning senare än två dagar debiteras 80%. Vid större event gäller individuellt överenskomna regler.
  • Vi arbetar med egna chaufförer som levererar och hämtar 07.00-18.00 mån-lör, andra tider kan överenskommas.
  • Leveransavgift inom tullarna är 400 kr, andra adresser offereras vid varje tillfälle.
  • Upphämtning av mat kan göras i Norra Gubberogatan 32 i vår butik Kökslyckan där vi har vårt kök.
  • Betalning till företag faktureras på 10-30 dagar, privatpersoner betalar med swish eller kort. Kortbetalning måste förbestämmas då alla bilar inte har kortterminal.