UTKÖRNING AV MAT & LUNCH

BESTÄLLNING OCH UTKÖRNING AV MAT & LUNCH I GÖTEBORG

Om du planerar en tillställning och vill beställa god mat inklusive utkörning, erbjuder vi på Göteborgs Restaurangskola AB utkörning av mat till ert kalas, event, fest, lunch eller dylikt inom Göteborg till en kostnad av 650kr på vardagar och 1000kr på lördagar. Vi levererar också utanför Göteborg mot extra kostnad. Vid beställning till Göteborgs skärgård (Björkö, Höno osv), sker leverans främst till lilla Varholmens färjeläge, vi levererar hela vägen ifall tid finnes dock mot en högre avgift. Tveka inte att höra efter. Till södra skärgården levereras mat till saltholmen.

Varm mat levereras i värmeboxar eller enligt överenskommelse. Kall mat levereras i pappbackar.
Vi ordnar också med hämtning dagen efter eller enligt överenskommelse. Kostnad för hämtning är 650kr (vardagar) inom Göteborg (1000kr lördagar, 1500kr söndagar efter överenskommelse då vi har stängt på söndagar). Ni kan givetvis också lämna själva.

Ifall ni bokat porslin och linne går det naturligtvis bra att hämta detta dagen innan eller vad som passar.

Vi ser fram emot er beställning!

(Om ni beställer utkörning av mat eller lunch som företag läs mer under sidan leverans för mer info)

Såhär gör du för att beställa catering i Göteborg!

Ring Göteborgs Restaurangskola på 031 - 19 40 40 eller beställ online - Lämna datum, antal personer, önskemål och krav kring din catering. Vi påminner om att upplysa om allergier. Tillsammans skapar vi trevliga & goda minnen.