CATERING HOS GÖTEBORGS RESTAURANGSKOLA AB

Vi ordnar maten utefter dina önskemål, vare sig det gäller vanlig catering, bröllopscatering såsom en bröllopsbuffé eller catering för födelsedagsfester samt disputations-catering. Vi erbjuder även catering till företagsevent, konferenser och företagsfester.

Vi är flexibla och levererar alltid kulinariska upplevelser av högsta klass som bidrar till att göra ditt evenemang extra minnesvärt. Förutom att du kan beställa mat för leverans i centrala Göteborg, kan vi även erbjuda catering i bland annat Mölndal, Hisings Kärra och Hisings Backa eller ute i Västra Frölunda och t.ex. Billdal. Tveka inte att kontakta oss, så att vi kan berätta mer om hur vi kan förgylla din tillställning med förstklassig catering.

Beställ och boka catering

Caterting till vardag & Fest

Catering vid Högtider

Menyer för årets högtider

Våra catering menyer

Till menyer

Boka catering mat

Beställ catering

Catering vid högtider

Är du i behov av catering till er tillställning? Kontakta oss för menyförslag! Vegetariskt, kött & fisk - alla får något gott att äta. Boka oss när du planerar för högtider såsom julbord, nyår eller påsk.

Menyer för högtider

Våra catering menyer

Ett brett urval av menyer såsom; bufféer, mingelmat och middagar. Se våra menyer för tips och uppslag. Konferens & Möten. Digital Studio. Kontakta oss. Göteborgs Restaurangskola.

Se våra menyer

Arrangemang - mer än god mat

Är du i behov av catering till fest och hjälp med helheten kring planerat arrangemang? Vi lyfter ditt projekt med riktigt god mat. Vi erbjuder totallösningar med vackert porslin och linne. Full utrustning av porslin med disk. Vi förmedlar även bord, stolar och annat som kan tänkas behövas.

Mer kring arrangemang

Leverans eller hämta själv

Vi levererar catering till ditt event för en kostnad från 650 kronor inom Göteborg. Matleveranser sker enligt önskemål för tid och plats, lunch som kväll, invigning som avtackning med mera. Vi kan även planera för att du hämtar maten själv om det passar dig bättre!

Leverans eller hämta själv?

Beställningsvilkor

Vi tar emot beställningar från minst 15 personer. För att säkerställa en smidig process, vänligen lämna er beställning senast 4 dagar innan önskad leverans. Observera att vi behöver få eventuella ändringar i innehållet inom samma tidsram. För bästa service rekommenderar vi att ni skickar in er beställning i så god tid som möjligt. Läs mer för detaljerad information nedan.

Se våra beställningvilkor

Alkohol vid catering

Kontakta oss så hjälper vi dig med din matbeställning och eventuellt alkoholservering. Vi ger även tips på passande drycker till din meny. Michael väljer noggrant ut de bästa vinerna och dryckerna för överenskommen cateringmeny.

Beställning ihop med alkohol

Såhär gör du för att beställa catering i Göteborg!

Ring Göteborgs Restaurangskola på 031 - 19 40 40 eller beställ online - Lämna datum, antal personer, önskemål och krav kring din catering. Vi påminner om att upplysa om allergier. Tillsammans skapar vi trevliga & goda minnen.